Feezt

[Fredag]
 
Jobbade hela dagen.
 
Sen var tanken att Rhodosgänget skulle träffa våra nya vänner vi träffade på Rhodos för en "bögar och brudar på stan"- kväll, med tagg, party och utgång på gayklubb (haha, nångång måste man ju prova liksom!).
Tyvärr lyckades jag med en blandning av mitt dåliga inumförsvar och dålig tajming dra på mig en förkyldning så för mig blev det bara tagghäng på Kungsholmen innan de andra drog ut till klubben Paradise(?). Men vi hade sjuk kul innan så tur att jag orkade vara me på det iaf :) Mycket dans, polly, inredning, skratt och Euforia x) haha jävligt kul vare iaf! :D
 
Tack Rebecca för bilden jag lånade utan att fråga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0