Vandringshajk

Förra helgen begav vi oss ut på vandringshajk med våra små scouter, 5 ledare och 8 små scouter.
Det regnade iprincip hela helgen. Åtminstone på lördagen när vi gick den längsta sträckan. Och när vi (tillslut) kom fram till det pyttelilla vindskyddet började det spöregna. awesome! jepp! Just då kändes livet lite extra underbart; det var kallt, blött, barnen klagade på att "det är blött i mina skoooor" och mörkret började falla.
 
Men vi alla överlevde och hade till och med riktigt trevligt kom vi fram till efteråt och alla barnen verkade trotts omständigheterna mkt nöjda :D alltså måste det blivit en lyckad hajk (Y)
 
Jag hade oxå grymt kul. Eller oj det kanske var att ta i lite, men det var roligt iaf och jag lärde mig otroligt mycket som ledare! Så det var lärorikt, absolut!
 
Bra jobbat allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0