Helg

Jaha nej men då förväntas jag väl i vanlig ordning skriva några rader om vad jag haft för mig sen sist
 
Btw blev jag just sjuukt sugen på kaffe. det var lite konstigt :S men okej
 
I fredags: jag däckade (inte ens framför tv:n) hela kvällen och hade inget liv
 
Lördags: Min kompis Ellen lurade med mig på en enmansföreställning ute i Alby med en fransk kvinna som...eh, jaa, hur ska man beskriva det, gjorde lite allt möjligt. Det var allt från buktaleri med djurkranier, äggkläckning, akrobatik, musik, plocka snäckskal med tårna till kast med grillspett och begravning i sandlåda. Allt var väldigt...speciellt. Helt klart udda. Men intressant.
Sen följde ja me hem till Ellens kompis och käka middag för att sedan hänga med ytterligare en kompis till dem på en bar i stan. Skulle inte bli en så sen kväll...HÁ, trodde jag ja!
 
Söndag: Idag, efter min scoutplanering, åkte ja in till stan och mötte Linda (som jag inte träffat på superlänge!), clara o Louise. Vi hamnade på Muffin Bakery på Drottninggatan och det var jättemysigt ^^ Så vi satt där aslänge och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Nästan. Så det var absolut supertrevligt :D
 
Och nu ska jag pallra mig iväg till tv:n för att spana in första avsnittet av SoLSiDaN!!!! Tagg tagg woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0