Valborg

Jag hade en helt underbar valborg! Trevligt sällskap, mysigt och jättekul!

Det börja med jättegod familjemiddag tsm med lite andra familjer här. Det bjöds på paj, sallad och marängsviss ^^ Mums! Lite smått kaos när jag dels var tvungen att vara tervlig värd och prata med gästerna och samtidigt styra upp lite inför kvällen - men uppenbarligen så löste det sig ;)

Sedan träffade jag Liselotte och vi åkte till Mörby för att köpa öl. Haha vi kom springande 1 min innan de skulle stänga och ba "neeej vänta!" Och de va snälla och lät oss handla :)
Sedan knata vi ner till brasan där vi stod som två förvirrade fån och fösökte hitta de andra, men de hade åkt vidare efter lite missförstånd, så vi tog bussen till Sätra äng där vi mötte de andra härliga människorna. Totalt var vi 8 st tror jag. Så satt vi ute på en liten brygga och skrattade åt några skåningar längre bort (de var heeeelt loca). Ellinore, Felicia och Emil hade små minimarshmallows som blev superkletiga när vi grilla dem på engångsgrill :P Hihi

Allt va superkul. Men efter ett tag blev det kallt så då gick vi till Ellinores hus där hon hade en liten minibrasa på tomten. Vi samlades runt den och värmde våra stackars frusna fötter och händer.

När klockan redan var liite för mycket och fåglarna åter igen börjat kvittra pallrade vi oss hemåt. När vi kom hem till mig (Liselotte sov över) var vi som alltid tvungna att äta en natt(morgon?)macka innan vi drog ner rullgardinen för att slippa den uppstigande solen och slutligen nästan kunna sova.

Haha, det var som sagt en spännande, intressant, rolig och jättetrevlig, alldeless perfekt, valborgskväll!
Tack alla gullenosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0