Studentbal 2012

Det började med att limmon kom och hämtade mig...nej, skojja, men Linda kom och hämtade mig ;)
Så åkte vi till balen, och alla som kom var JÄTTEFINA! Det var snygga, söta, färgglada klänningar överallt + massa kostymer som såg lika dana ut ^^ :P

Det började med mingel och champange. Och när vi minglat klart satte vi oss till bords och inväntade den smarriga förrätten Kräftskagen på mörkt bröd. Till huvudrätt serverades mozzarella och tomatfylld kycklingfilé med en sallad av gnocchi och lite grönsaker. Till efterrätt fick vi en liten blåbärspanakotta och hallonpaj. Allting var ju verkligen extremt gott! Trevligt sällskap vid bordet hade jag dessutom, haha! x)

Supermätt i magen tog vi lite pose-bilder och sen släppte vi loss på dansgolvet :)

Jag hade en toppenkväll i alla fall!


Lilla jag


Tjej-ligan ;)


Så fina alla va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0