Ledig dag

Älskar dagar med sovmorgon, då kan man passa på att lyxa till frukosten lite extra...



...speciellt sovmornar man själv får bestämma när man vill börja :)
Idag har vi haft en sån ta-igen-prov-dag där folk som missat prov kan komma och göra dem och alla andra får ledigt - eller i mitt fall, en extra pluggdag ;)
Åkte till skolan iaf för att jobba lite på mitt bild-arbete som oxå måste vara klart denna vecka - precis som allt annat vi har i alla andra kurser :/ Suck! Mötte där Clara, Rebecca o Ronald och hade åtminstone trevligt sällskap ;)




Mitt "nya" linne från Gina Tricot och min "nya" jeansjacka från Second hand fick komma ut ur garderoben och se dagens ljus ídag - och vilket underbart ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0