Dagen efter

Igår vare bal :)
Idag är jag tillåten att bara chilla galet efter en härlig kväll och tuff vecka



Bilder och sammanfattning från balen kommer...

IGÅR IAF...
...började jag med spanska uppsatsskrivning (vi hoppas helt enkelt på det bästa)
sen extra skrivning i religion för att höja mig (vi hoppas på det bästa här oxå)
efter det vankades det gåsrus (obs. skratta högt åt min extremt fyndiga ordvits)
Jag tyckte jag sprang bra, men såklart kunde det gått bättre. Får väl satsa järnet till nästa år...nej vänta! Det bliir ju inget gåsrus för mig nästa år! haha!

[för er som inte går på DAGY är Gåsruset ett skollopp på dryga 5 km som alla i skolan "ska" springa. Detta sker varje år några veckor innan skolavslutnigen]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0