Spakväll och tårtkalas

Igår var flickorna här på spakväll. Hur mysigt som helst!

Först kom Tiger o Linda och bakade. När Linnéa sen kom tog vi en promenad i den sista solen precis innan den gick ner och fotade lite. Jättevackert blev det!

Sen lagade vi lasagne och tårta. Rebecca kom oxå och vi åt all den goda maten.
Med uppsvullena magar bytte vi om och kopplade sedan av i ångande  bastu medan vi svettades som grisar (åtminstone vissa av oss) och utbytte skvaller, hihih! xP

Tillslut såg vi ut som glaserade russin och färgade håret på Linnéa istället. Samtidigt som vi hade ansiktsmask ;) Alla hade vanliga masker utom jag som lyckats få tag i nån megakonstig så det såg ut som jag badat i syltburken istället :P

Linda åkte hem och vi andra satt som dåsiga (men numer väldigt vackra) sjökor och tittade på SATC ^^

Trevlig kväll, tack brudar!












Haha alla i sina fina ansiktsmasker, utom jag dårå som sagt :P
bild lånad från Linda




Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Söttttaaa bilder!:D <3333



du måste skicka alla till mig eller lägga upp på FB!!!!

2012-03-03 @ 21:50:39
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0