Lördagspanik

Vaknade och hade total panik imorse. Och vi pratar verkligen panik. Hjärtklappning. Ångest. Som tur var hade ju flickorna bakat tårta här igår som jag kunde tröstäta till frukost. Sen mådde jag illa. Yey!

Tog en promenad efter lunchen. Så jävla underbart vääädeeeeeer!!!!!! Ibland älskar jag Sverige



Sen kom jag hem och fortsatte med mitt panikande. Ni vet, såndär söndagspanik lixom. Fast det är ju inte ens söndag. Fast jag ska jobba imorgon (!!!) för först gången på aslänge så det blir som söndag idag för moi.

Så nu har jag redigerat lite bilder från igår och klämt i mig massa godis och har ont i magen igen :] Smart tjej som aldrig lär sig...

Time to studdy now



Nu ere väl ändå vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0