Hemma från jobbet


konstig tjej hon den där på caféet...

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Dagen gick faktiskt riktigt bra, allt flöt på och jag klantade mig inte en enda gång, kanske mer än att det råkade komma lite kaffepulver utanför när jag skulle hälla upp nytt i filtret :P

Nej, det pinsamaste idag var när jag gick till ICA och köpte två stora flaskor ättiksprit som de av någon anledning skulle ha i disken tror jag. Alla kollade jättekonstigt på mig...undrar varför? x)

Nu känner jag mest för att ta en lite tupplur, sockret från chokladbollen jag nyss tryckte i mig, håller på att falna och middagen är ännu inte fääärdig...
Men NEJ inte en lugn stund, när jag kollat klart alla (<-- obs det är alltså fler än en(!!!)) notifications på fb och checkat av scoutmailen blir det till att fördjupa sig i matteboken tillsammans med den vanliga söndagsstressen. Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0