Galen shopping





Kom hem för ett litet tag sen efter gaaaanska många timmar shopping i Täby C - awesome!

Vi började redan efter skolan och åkte till Täby C för att (jag antar att Rebecca vet) köpa present till Rebecca som fyller massa år imorgon (WOHO!!!!!!!!!!). Det tog ju sin tid...och vi blev tchóckt hungriga --> vi tog en fika med glass/macka/yoghurt. Sen åkte större delan av gänget hem och kvar blev endast de två mest hardcore vad gäller shopping - Elin och Linda.

Mina påsar blev ganska tunga...Tro det eller ej, men jag shoppade mer än Linda - vilket faktiskt säger ganska mycket (Lindshe ni vet, "svart bälte i shopping" Preciis)

Så vad köptes då?
Låt säga såhär:
- jag röjde galet bland Gina's linnen,
- kommer inte behöva oroa mig för att mitt trosbestånd ska ta slut på ett tag, 
- gjorde ett bra kap på rea-ställningen inne på H&M och fyndade brallor för en ynka papperslapp med Carl von Linné på,
- kommer inom kort ha en ny hårfärg och
- förhoppningsvis bestämmer jag mig för att behålla kjolen så jag har något att ha på mig imorgon.

Har inte shoppat på extreemt länge (och de saker jag den enda gång jag faktiskt vågade ta mig en sväng bland affärerna, lämnade jag ju tillbaka nästan allt :P ) så jag tyckte jag var VÄRD allt detta! :D

Så nu, efter att ha beundrat mina inköp, ätit middag med min bror, dansat galet i köket med min bror, skrikit "påå guuuúhd" tillsammans med min bror och letat febrilt efter en sak som sedan visade ligga på det första stället jag letade på, har jag två alternativ. Det ena är 1) plugga. Det andra är 2) sätta mig till rätta framför TVn med den största chipspåsen jag kan hitta och låta medievärlden göra sitt. Svårt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0