Älskade hatade matte

Taskig dag. Började dagen med ett matteprov som inte alls gick som jag ville. Verkligen inte. Jättearg.
Sen rullade väl allt på bra iof. Skulle skriva om min svenskabok på svenskan men...det gick ju inte så bra :/ Och kom på tre minuter innan KuHi-lektionen börja att jag skulle hålla redovisning - som jag inte förberett.
På idrotten spelade vi förstås innebandy som var kul. Kanske var det roligt, kanske hade jag bara extremt mycket överskottsenergi från min banan? Vem vet? Va iaf superpigg och typ dansade hela lektionen (när jag inte gjorde mål förstås) :P

Kvällen: Mini-scouterna skulle elda. En grupp klarade instruktionerna. En grupp gjorde vad de skulle, men spårade ur lite grann på slutet. Den sista gruppen gjorde inte ens nån eld. Suck. men vad skall man göra?

Har just hjälpt Clara med matten (hon har prov imorrn). Vet inte om jag var till så mkt hjälp, men seriöst, hellre matte än svenska just nu (kommer antagligen få äta upp det där). Gör allt för att slippa sv!

Nu måste jag alltså göra svenska. Skriva om den där boken som jag inte gjorde på lektionen... Och så slänger vi på lite idrottsanalys på det då ;) yeezzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0