Saknar...

Saknar Rhodos typ varje dag så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera mig själv ibland :P

Sitter här i kalla Sverige medans det pissregnar och kollar i tidnigen på vädret på Rhodos där det är strålande sol och 35*c. Asså...och blått vatten, bara hoppa i och bada. inte ens kallt. Och bargatan. Det var bara att vandra in på en klubb, och tyckte man inte det var kul så gick man ut och in på en annan bara. Inte som i Svergie där man måste skriva sig på listan, betala inträde och hålla på med sånt där skit. och har man inte kul - då får man gå hem istället. För att inte tala om priserna på drinkarna (hej Snål-Ove). Varmt dygnet runt, shorts och linne = standard klädsel. Fett najs... Allt så jävla bra <3

Nej jag saknar Rhodos, och det finns inget som nån kan göra åt det!


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

sv: jaaa! jag såg in lite på cafet , men du var inte alls där :/ <333

2012-06-26 @ 19:09:57
URL: http://lindshe.blogg.se
Postat av: LINDSHE

och ja... fick 3 kommentarer:D gaha

fattar du inte hellker nya blogg,se? :D

Svar: Njaa asså det stod bara "en ko är lös i kontrollrummet, något är fel. vi jobbar på att fösa in kon" eller nått sånt :S så visste inte riktigt om de postats eller inte :/
ELINITA'S

2012-06-26 @ 19:10:12
URL: http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0