Trött men glad

 
Träffade Clara o Rebecca igår vid nio och hängde hos Rebecca tills det var dags att dra ut till Nattklubb Amnesia (vårat vanliga häng) där vi även mötte Linda och hennes kille. Hade jättekul och det vet ni bla bla bla. Stannade en timme längre än jag tänkt. Men jaja, det var bra iaf. Bla bla bla bla. Förlåt men orkar inte skriva mer >.<
 
Idag har jag varit på cafeet. Sprungit som en galning mellan kassa, hamburgertallrikar och glass med svetten droppandes som en läckande tankbil. charmigt! men jag skojjar verkligen inte. kanske ni andra som oxå befann er i stokholms området idag kände det? så satans varmt! Så varmt att jag var tvungen att "inspektera sallanderna" i kylrummet med jämna mellanrum :P
 
Nu är jag trött och har inget liv! Hare bra
 
Kvällens klubb-outfit...fett tråkigt tjej men jaja + tagg hos Rebecca :P
 
 
 
jag har tråkigt ikväll....och leker typ "skräm dig själv" i mörkret, det går inge bra, ha ha, superkul. not.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0