Svettigt

Omg sitter här och typ LöKAr sÖNdEr! Ska snart ta en kall dusch, kränga på mig mitt nattlinne och lägga mig i sängen framför fläkten. Seriöst, just nu äre så varmt, det kommer fan sluta med att jag ligger och kramar fläkten tills den på riktigt slutar gå! Ajdå. Då blire varmt igen...

Har varit ute på en skön kvällspromenad med mamma. Den va skön, men fuktig. Håret ba 'woopa woopa' och blev till ett enda stort krull >.< Ett snyggt myggbett i form av en halvmåne har jag oxå lyckats skaffa mig ;)

Nej, man får inte klaga på värmen (fy!) utan nu ska njuta av att ligga och svettas bort en extremt fuktig och kvav juli-natt som denna

Sov så gott, alla blötsvettiga små äckel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0