Lazy smoothie-day

Dagen började segt. Vi kom hem sent igår så jag har mest varit trött bara. Har tittat på resväskan och undrat varför inte resväskor kan packa upp sig själva? Knallat förbi godispåsen lite till och från och "bjudit in min på visit" så att säga.
Fick även mitt livs första getingstick idag = det är väldigt synd om mig. Jag hade inte ens gjort nått!! Det var HAN som satte sig på mitt linne, sen kunde väl inte jag rå för att jag råka lägga min arm invid min sida. Blää!
 
På kvällen sen åkte jag iaf in till stan och träffade Clara o Rebecca och vi gjorde smoothie :) gude gud i himlen vad gott det var! Vi satt ute på Beccas balkong och bara snackade och drack mumsig smooothie ^^ Jättetrevligt vare iaf ;)
 
 
Det började med att se äckligt  ut - men blev bara bättre och bättre!!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

muuuuuums elin! :D

2012-08-02 @ 07:08:39
URL: http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0