Installerar iPhone...

Igår kom min nya telefon!!! Jag låg och väntade med blicken fäst på brevlådan hela dan, tills brevbäraren kom. Då studsade jag fram till brevlådan, kastade mig på brevet som kom från postens avi, rev upp det (även om det var adresserat till pappa, jaja). MEN. klockan var dryga 14 och paketet skulle inte leveras till postens uthämnting förän kl 16 (!!!) Och jag skulle iväg (läs nedanför) så all installation fick vänta tills idag :P
 
Och shit pommes vilken pärs! jag förstår verkligen ingenting. Det började med att jag fick ringa tele2's kundtjänst. det tog först 5 min att bara komma fram till någon att ställa frågan. Sen tog det ytterligare 5-10 min för den (antagligen) sommarjobbande unga tjejen att dels förstå min fråga, sen fråga nån i bakgrunden som faksitkt visste, tillbaka till mig, tillbaka till den som kunde osv... och ja typ så fortfatte det. Men nu är nya abonemanget iaf upplåst  och den går att använda.
 
 
Allt har jag nog inte riktigt lyckats ställa in än men det kommer väl  - antar jag :)
 
Nu gäller det bara att ladda ner en massa smarta appar!
 
 
Tips på bra appar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0