"Nu vill jag ha dig, baby"

Satt och lyssnade på denna konstant medan jag pratade med Clara o Linnea på skype igår.

Snart kommer jag väl ha lyssnat sönder den... :P





Nu sitter jag hemma och pluggar lite, hade ingen första lektion och dessutom hål efter så det blev en riktigt härlig, lång morgon det här :) Om en liten stund ska jag dra på mig långkallingarna och dra till la escuela ;) puss


Måste bara göra ett litet tillägg: igår när jag gick in första gågnen och lyssnade var siffran för antal spelningar ~284 000, sedan när jag några timmar senare klickade på uppdatera sidan var det ~292 000 (och bara det är ju en ganska bra ökning i sig om man tänker) och nu idag är det ~405 000 (!!!) OMG alla älskar den! ^^


Kommentarer
Postat av: amelia

sv: tack! :)

2012-01-30 @ 10:48:48
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0