Rolig måndag

Man trodde kanske inte att en måndag kunde vara kul. Men det var den. Eller okej, inte överdrivet men två roliga saker hände iaf :P

Det första är i matsalen när vi sitter och äter och Clara helt plötsligt börjar blöda näsblod och Linda lätt panikartat skriker "Hon kommer dö, hon kommer dö! Det har jag sett på LOST!" Hahah lilla Linda, inte alltid så lätt att skilja på vad som är verklighet och inte <3

Det andra på bilden. Som jag kanske berättat gör vi avbildningar i lera av varandras huvuden. Jättekul - om man får göra lite som man vill dvs :P

 
Bobby från mammas pojkar? Nejdå, bara min avbildning av Rebecca

  
Gollum? Nej, känner ni inte igen, det är ju jag!          


Både avbildning och modell gömmer sig i samma bild... behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0