Min helg

Oj det har visst varit lite lätt dålig update här men jag har faktiskt inte orkat ZZzz..ZzzzZZ.Zzzz..zz..ZzZ.zZZ

Men sen senast kan vi väl samanfatta det hela såhär:

Fredag: I fredags tränade jag på gymet för första gången med Flajs. Det var trevligt. Nu har jag träningsvärk.
Sedan somnade jag halv 10 i ren utmattning efter en vecka med mycket plugg, stress och förlite sömn. Verkligen behövligt. Hade gärna gått på festligheter hos Clara, men det gick inte. Hade ett långt samtal med min stöttepelare mamma om hur jag mår och sen var jag tvungen att sova.

Lördag: Sov superlänge men va ändå trött när jag kom upp. Pluggade lite. Åkte på LedarDag med alla andra ledare i vår scoutkår. Kom efter lunch (eftersom jag behövde plugga innan) och vi diskuterade viktiga frågor. Vi gjorde även en "lär känna dig själv"-övning som var mycket givande :) Sen åkte vi i det yngre gänget hem till en av oss och kollade på film. Nice, behövde nog en liten avkopplande paus mitt i allt.

Söndag: Idag har jag pluggat, tagit söndagspromenad i det vackra vädret och ätit massa kakor - hähä! Snart ska jag skypea med Clara o Linnéa inför filosofiprovet. Hoppas de har svarat på de frågor jag inte orkat göra (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0