Lördag 14

Hänge hos Linnéa igår tillsammans med de andra :)

Vi åt kyckling, pommes och beasås - mumms! Till efterätt blev det blåbärspaj m. glass - ännu mer mumms! Dessutom hade vi morötter, dip och chips. Vi snackade väl mest och tittade på dålig film och jag var rädd hela tiden, även att jag visste vem mördaren först av alla. Ha!

Tyvärr var vår buss sen så vi missade tåget så jag tog buss med Clara till sollentuna där Clara var snäll och väntade med mig på min andra buss (tack Clara!). Kom hem strax före 3... = jag har varit trött och grinig idag. MEN jag har sorterat ner alla mina pennor och skit i mina nya skrivbordlådor :)


Nu ska jag försöka göra lite skolarbete. Frågan är bara vart man ska börja...? :P

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0