Kronjuvelerna

Om 10 min börjar sista delen av kronjuvelerna. SÅ JÄVLA TAGGAD! :D :D :D :D Om ni inte har kollat på den, GÖR DET! Den gick på bio för ett tag sen och fick en massa priser.

Nu visar svt den i tre delar och jag är typ kär. De tre gående kvällarna har jag suttit bänkad framför TVn 20.59 med vitt uppspärrade ögon och ett fånigt leende på läpparna. Så jävla fin berättelse (eller kanske inte egentligen) men man fastnar vi karaktärerna och de starka känslorna

Här är länken till svtplay för er som missade http://svtplay.se/t/173144/kronjuvelerna  <3






För övrigt har  jag promenerat med Felicia idag, även kallad Flajs. Vi gick typ aslångt och aslänge och det fanns så mycket att prata om! Tror väl iof att det var jag som pratade mest men jag tyckte det var jättemysigt - som alltid <3
( läs hennes blogg här )



Lika smarta båda två <3


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

ahhh den är så bra den filmen! :D docksåg jag bara avsnitt 2, ska kolla 1 och 3 sen också :) men visst är den bara sååå bra? :P men han den brunhåriga killen e cp läskig, hans ööögon asså... XD

2012-01-05 @ 08:30:27
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0