Kom igen, fokusera! Hm, nää...

Att jag ska va så dålig. Har två läxor till imorgon. Har varit hemma nästan 3 h och inte gjort någon av dom. Bra Elin, bra.

Ikväll ska jag på scouterna och efter det lär jag komma hem sent och inte orkar göra något...

Även helgerna början redan bli fullbokade och jag funderar på när jag ska hinna umgås med mig själv. Det är så himla mycket man vill göra här i livet och det går inte att hinna med allt. Jag har en massa aktiviteter jag gärna skulle vilja gå på men när ska man hinna? Det är scouter, jobb, umgås med vänner,party, plugg och så ska jag försöka börja träna oxå. Och däremellan ska man även hinna vila, ta det lugnt och koppla av och ägna lite tid till myspyssel oxå. Tuft att bo i i-land... :P

Men näj, titta vad dåligt! Se så det går! Här sitter jag och bloggar istället för att faktiskt ta tag i det riktiga och allvarliga problemet - mina läxor - och göra något åt det. Borde ge mig själv pisk. Eller kanske äta något gott trots att jag just åt...? (a) hehehe

tjinixen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0