ensam = bra

Fan va skönt. Ensam hemma. Mamma och bror har åkt för att lämna  mormor på stationen. Jag är all alone med endast mig själv som sällskap. Så jävla skönt. Älskar att vara ensam hemma. En helt underbar känsla. Även om typ mamma sitter längst ner i källaren eller är i garaget, så är det en annan känsla.

Tyvärr håller det på att bli mörkt ute snart så det kanske är bäst att jag pallrar mig iväg ut på en promenad medan det ändå är ljust :/

[Btw nya bilder från nyår längre ner]




Bara ett exempel på vad man kan göra när ingen ser

En gamal bild från länge sen, typ på den tiden jag
trodde det var snyggt att gå runt med bakbunkar på
huvudet och visa upp min nya tandställning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0