Scoutkväll

Hade ett litet scoutevent ikväll där hela kåren (dvs scouter från alla åldersgrupper tillsammans) samlades med föräldrar och syskon för att ha trevligt, lära om scouting och uppmärksamma scoutingen.

Vi i "den lite äldre gruppen" hade förberett genom att baka en j*vla massa bullar o kakor som sedan dukades upp i församlingssalen. Trots att det vi gjorde (baka, lägga upp, ställa fram, låta alla glupska små barn och hungriga föräldrar knapra i sig allt och sedan diska efter dom) kan verka trist hade vi grymt kul medans vi höll på ;)

Bra jobbat alla som var med!

Tyvärr lä jag väl i princip hela min eftermiddag/kväll på detta så att eeh jaa den där inlämningen...hehe...det löser sig antagligen tids nog :P


Nu somnar jag snart på tangetbordet, och hur kul skulle det vara att komma till skolan imorgon med fykantiga rutor i pannan, så det är nog bäst jag pyser ner i sängen ^^

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto / Musik

SV: Tack så mycket :)

2012-02-21 @ 19:56:05
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0