krassel

Nu är läget: ont i halsen.
Inte alls bra. Hade tänkt träna ikväll, men när jag kom hem vare bara pladask ner i soffan och zZZ.zz.Z.zZzz.zzZ och det liksom svider i halsen när man försöker svälja. Allt är ömt och uppsvällt och man vill bara äta honung hela dagen...

Dricker mängder med ingefärate och preppar strepsils. Åh jag vill verkligen inte bli sjuk (igen, som vanligt)!
Men är det i och för sig så konstigt när alla runt omkring sitter och hostar och torkar sig om näsan och sedan ber att få låna ens penna? Kanske inte

Nu ska jag skriva en redovisning och en uppsats (tror jag ja!) och sen blir det marsh pannkaka i säng! SÅ, sätt igång!!




Btw, jag vill ha en giraff! Titta söööta!


...Speciellt en som kan klättra i träd ^^ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0