12-02-22

Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Ont i halsen, snor i näsan och några hostattacker då och då. Yes!
Insåg att jag precis, indirekt, svept i mig en hel sked honung genom att dricka hela koppen te på några få sekunder. Jaja, vi kan låtsas att honung är nyttigt ;)


 
 
Sexy, grrrr...


 
 
Om nästan precis två dagar är det äntligen lov. Fett skönt. Fy fan va jag ska ladda upp! Jag ska göra allt det där som jag längtat efter att få göra i typ två månader (titta på TV och känna att jag faktiskt får det, övingsköra, sy upp mina gardiner som för tillfället fungerar som dammförvaring och baka massa nyttiga bars!). Fett nice

Snön håller på att smälta och det är glashalt ute (är glas halt?).
Detta må låta konstigt, men iblaand när jag går [läs: springer] till skolan önskar jag faktiskt att jag ramlar och typ bryter eller stukar handen, så jag faktiskt har en anledning till att vara sen, hahahehe. Fast såklart gör det ju jätteont och man kan inte träna eller ha vilka kläder man vill, men ni fattar grejen. Alla tycker synd om en och man har nått att skylla på när man kommer försent. Eller ja, man kan t.o.m skylla allt på en bruten arm.

Litet onödligt inlägg sådär ;)



GRATTIS PAPPA btw !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0