Färdig skype'ad

Har precis skype'at klart med Clara o Linnéa nu. Vi har övar kultur- och idéhistoria och varit såååå duktiga :D Fast såklart blir ju plugga tråkigt i längden...så då gör man annat. Typ jämför vem som har snyggaste killen som vän på facebook xP haha, kalla oss töntar men det är faktiskt kul.

Annars då? Jag åt en fruktsallad till mellis. Den var extremt god. Dock är min nya yoghurt med vanilj-rabarber-smak inte särskillt god. KÖP INTE DEN

Clara tyckte jag skulle skriva om tatueringar oxå men det får bli i ett annat inlägg ;) för nu ska jag dra på mig pyamasen och krypa ner tillsammans med engelskaglosorna och ha så mysigt sååå!

tack o hej leverpastej (som för övrigt oxå är äckligt)


Vanilj-rabarberyughurt  -  nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0