Degigt

Yes, som rubriken säger; Nu är det degigt. Både degigt i betydelsen segt och tråkigt att skriva analys men också att jag ätit så jävla mkt kakdeg och nybakta bullar. Nej, nu får jag ta och täppa igen kakhålet :O haha (jag älskar att jag skrattar åt mina egna skämt...)

Make me come alive come on and turn me on touch me save my life and come on turn me on i'm to young to die come on and turn me on, turn me on, turn me on, turn me on, turn me on


Nu blire party för hela slanten med David Guetta, fun light reklam analys och snart ännu mer smeeeet! <3




Riktigt gammal bild från lääänge sen,,  tiden innan jag blev gammal o ful  :P
- Charmig tjej! You go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0