Hej jag är en bonde :)

Började dagen med kubb-match tillsammans med tyskarna (mitt lag vann, väldigt viktigt!). Sen lämnade jag av dem i stugan och fortsatte vidare till Arninge för att jobba. Men eftersom jag kom lite tidigare knallade jag in på Stadium outlet och köpte mig en ny keps :) bra att ha!
När jag först kom till jobbet vare kaos. Hur mycket disk som helst att plocka och så jäkla många som skulle köpa glass! Dessutom sprang jag omkring och tänkte på tysk-engelska hela tiden, det var sååå nära några gånger att jag började prata engelska med min jobbkompis :P haha >.<
 
Nu since att jag kommit hem igen har jag invigt mina nya gummistölvlar(som är extreeeemt gula!) + kepsen. Så nu springer jag runt här och ser ut som en glad bonde medans jag laminerar godiskort inför lägret, haha!
 
Alltså sååååååå gula!!!! <333
 
eeeh cool brud....typ?

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

ååh, dom där är från stadium! :D eller team sportia eller.. något! såg dom när jag var och handlade på ikea i barkaby :D tänkte lite att du skulle passa i dom faktiskt :D

2012-08-02 @ 07:07:54
URL: http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0