120823

Hade idag bestämt mig för att ägna mig lite åt mig själv och åka och shoppa. Så jag åkte till Sollentuna centrum och knallade runt i drygt en timme och bara gluttade lite i affärerna, utan att egentligen prova något eller köpa något - bara checka läget inför hösten liksom helt enkelt ;)
 
 
 
Sen kom ja hem, käka lunch, dog framför tv'n en stund, tog en promenad med finaste Flajs i luren och sedan bakade jag pajer och rörde i grytan inför den "stora" scoutplaneringsmiddagen. Och måste bara säga, att pajerna blev jääääättegoda ;)
 
För tillfället är mitt liv allt och ingenting, jag har inga planer men ändå känns allt som ett kaos.
Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv och faktiskt fatta något beslut :)
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0