Relativt trevlig kväll

Kommit hem från middag med Linda, Linnéa och "L" - haha värsta  L-gänget man hamnade me då :P

Efter mycket om och men slutade vi på en kinarestaurang på nybrogatan med supersmarrig mat ^^ Såklart åt jag en nudelwok (in my <3 4-ever)
Sen åkte alla hem. På bussen va massa små minimänniskor som skulle ut på fest. Först blev jag arg (vafan dom e ju minderåriga!). Sen blev jag irriterad. Sen tror jag jag blev avundsjuk. Sen blev jag deprimerad.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Har tänt massa värmeljus i hela rummet, svept in mig i min mysfilt och lyssnar på Demi Lovato - Give your heart a break --> passar perfekt för min sinnesställning just nu

peace out kära vänner, nu ska jag gotta ner mig i mina bekymmer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0