Nada

Känns som jag borde blogga. Men va fan ska jag skriva? Har inget på hjärtat att skriva av mig om :S

Det får bli en bild på....




...eh jaa :P


Det enda intressanta som hände idag var att jag först skrev prov i 5 h (Sv B) och sen satt och jobbade med mitt projektarbete i 4 h - en riktig toppendag


Update (bara för jag inte orka skriva nått nytt inlägg):

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag säger att jag ska var så duktig och göra så mycket - men är det inte deadline om 10 min, då gör jag inte. Istället sitter jag här och bloggar, chattar på fb och har mycket roligare för mig än att göra plugg. Det går inte ihop!
Jag säger till mig själv "var duktig nu och skriv iaf liiite på den där uppsatsen". Tror ni jag gör det? Nej, inte förän jag vet att nu är det kris.

Dålig. DÅÅÅÅLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0