En regnig dag

Har burrat upp mig i sängen med kuddar, dator, snillehjärnan och naturkunskapsbok. Naturgodispåsen är precis utom räckhåll och det regnar ute. Härligt! (observera: bara för att jag slagit upp boken och låtsas att jag är duktig betyder inte det att jag i praktiken faktiskt gör något. hehe...)

Snart ska jag sätta igång middagen. Det blir en gratäng bestående av aubergine, köttfärs, mozzarella och tomatsås - jag hoppas det blir gott :) Som vanligt går jag på utan recept och chansar lite sådär på en höft ^^

Efter middagen åker jag till finaste Liz och vi ska promenera. I regnet. Åh det ska bli så myys ^^ Kanske lite kallt och blött, men det får man ta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0