blir fan trött

Mah, det är mkt att göra i skolan nu! På ett sätt känner jag mig ändå fett taggad, lixom som att jag ser det som en utmaning - kommer jag klara det här? Men å andra sidan när jag kommer hem, ska sätta mig och börja blir allting väääääädligt jobbigt... :S Hm, inte bra.

Och hatar alla uppgifter när man måste bestämma sig i skolan. Typ läraren säger att det sk vara redovisningar och man får plocka ämnen från listan och ska lämna in en lapp med valt ämne i slutet av lektionen. Hatar det. Kanske beror på att jag alltid har beslutsångest...men jag vill lixom sova på saken :P


Ikväll är det scouterna som gäller! Har bakat hemliga kakor som jag ska ha med att bjuda på, eller okej alla ska ha kakor med - får se hur det går...vissa brukar ju inte vara så duktiga på att göra sina scoutläxor hmpf!

jaja hare bäst bäst bäst

Nu ska jag titta på Sv Hollywoodfruar! love it!



nej vi är inte alls konstiga på våra scouter
 - Bild från Cykelhajken på Åland i våras, även kallad FlumHajken och SexHajken (internskämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0