Just nu

UPPDATERING FÖR NU:

♦ Trött, seg, pallar inte, vill sova.

♦ Rapar skollunch.

♦ Vill äta Polly (orättvist att Linnéa har!)


♦ Filosofiprovet gick såklart dåligt. trodde jag kunde (det gjorde jag!) men förstår aldrig frågorna.

♦ TVn locker otroligt mkt.

♦ Känner för att dricka saft.

♦ Det blåser, det är kallt.

♦ Min kanin tycker inte om mig. Hon bara smiter när jag kommer. Inte som förr.

♦ Min kanin känner sig ensam. jag vill köpa en pojkvän åt henne, men det vill inte pappa och bror.
Svart dvärgvädur
Kolla, värsta perfa killen (vänster) för min nuttenutte gullepluttis kanin


♦ Bladen på träden börjar bli gula. Fula. nej fina, man kan fota! Gilla! Men nej, hinner inte :(

♦ Min samhällskunskapbok ligger här bredvid och skrattar mig i ansiktet.

♦ Snart kommer lönen, det gillar vi.

♦ HUUUUNGRIGG!!

♦ Jag borde träna.

♦ Känner mig ful.

♦ Snart är det höstlov. Jippi!

♦ Vad är heaven vs, hell?


Suuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0