Halkade

Började min fredagmorgon med att halka med cyklen i en korsning. Som tur är var ingen i närrheten och såg mitt graciösa fall (hoppas vi). Hade tur och klarade mig med "endast" ett skrapsår på armbågen, lite sår på magen, lite ont i knät och en aning öm på låret. Tur att jag inte slog i huvudet! Reste mig ganska snabbt, kom på fötter och kunde cykla iväg. Men under vägen utvecklade jag någon form av chocktillstånd och var tvungen att stanna och andas djupt. Försökte ringa mina vänner och säga att jag va sen men ingen jävel svara :/

Kände mig lite smörig när jag skulle försöka förklara för min lärare efter lektionen varför jag var sen (vilket jag iof alltid är) men hehe jaja, på smör kommer man långt (a)

Sen rulla dan på med den ena prövningen efter den andra. Samhällsprovet kändes bra men heheheheheh eeehhh jaaa , vi får väl se.....  

Sen kultur- och idehistroria. den ena uppsatsen skrev jag bra (anser jag) men den andra haha är ett skämt xP Fast det PINSAMASTE var när Claes (min lärare) skulle kolla igenom mina anteckningar för han ville egentligen ha in dom men jag hatar lösa papprer och vägrade lämna in dom. Därför skulle han titta på dom. Men gissa vad som döjlde sig på sista sidan i mitt block! SÅKLART hade jag haft lite tråkigt en lektion och ritat av honom som en en liten undervisande gubbe - och den såg han!! Och Claes är inte läraren med humor :/  PIIINSAMT

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

hahahah :D hur många var på lektionen?:P

2011-10-22 @ 20:10:36
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0