Entourage

Utekvällen med tjejerna (och Fabian) blev superlyckad! Är så glad att de andra tvingade med mig ;) Det var precis som jag ville att det skulle va; vi i vårt gäng dansade tillsammans hela kvällen utom när några ibland gick iväg me nån kille - men det var lixom okej får vi va så många. Plus var oxå att det inte var så många kåta, slisk-killar som bara kom fram och typ ville ha sex på dansgolvet - för det gillar jag inte. På minussidan hittar vi att drinkarna var dyra (som på alla ställen) och att det - enligt mig- var lite svårdansad musik ibland.

Men jag gillade ändå Entourage, det var ett fräscht ställe, sjyssta människor, bra utrymme, bra uteplatser och två olika dansgolv, fräscha toaletter och gratis vatten ;)

Jag är nöjd, även om jag såg ut som en luffare - eller hur var det egentligen tjejer? :P



Bilder kommer så fort mina tröga vänner lagt upp bilderna vi tog ;)
puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0