what's up?

Åh jag vet att uppdateringen verkligen har legat på botten. Men jag har faktiskt inte haft datorn på sedan måndags fram till idag. Och ärligt talat har det varit riktigt skönt att vara helt så att säga datorfri :P

Men dagarna har väl rullat på som vanligt typ. Inget speciellt och inget ospeciellt. Det intressantaste i mitt liv är väl för tillfället att jag ska stå på gymnasiemässan imorgon och prata för skolan, jobba på lördag för första gången på typ 4 veckor, en del plugg till nästa vecka, jag och Linnea ska hålla gympalektion på tisdag och tagga utgång på lördag kväll efter glögg hos Tessan ;) That's my life.

Imorgon är det en så kallad redovisning oxå, fast inte bara Vi ska till och med ha mingelparty i klassen. Mne hur går det nu ihop? Jo, alla spelar en känd person verksam omkr. 1700-talet och typ minglar runt och ställer frågor om varandra. Frågan är bara ifall jag ska klä ut mig eller inte :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0