Lektion i friluftsliv

Friluftsliv på gympalektionen idag. Jag och Linnéa höll i det - scouter som vi e. Jättekul var det! Klassen fick göra knopar, sätta upp vindskydd och koka te på stormkök. Många verkade tycka att det var intressant (hoppas verkligen att de också faktiskt tyckte det) medan andra var aningens ofokuserade men hade förhoppnigsvis mysigt ändå.

Blev lite lustigt för av nån anledning fick vi båda lixom den känslan som vi har när vi är ledare för yngre barn. Svårt att förklara, men det blir liksom att man går in för att verkligen hjälpa folk, se till att alla är med och komma med konstiga svar på tal till dumma frågor. Knäppt, men så är det.

Hoppas iaf alla lärde sig någonting och hade mysigt ^^


Några timmar senare var det dags att ta på sig scoutkläderna igen och återigen känna ledarrollen då jag hade mina andra scouter. Jag och Annika hade lite lyktspår och minnes-spel. 

Annars har väl inte hänt så mkt idag. Har mest bara varit trött och önskat att jag fick sova. Så det tänker jag göra nu - även fast jag inte gjort min spanska läxa :P


 Bild google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0