De tre musketörerna

Började just skriva om min eftermiddag från det att jag kom hem från skolan tills nu. Blev bara tråkigt och invecklat. Insåg att ingen - inte ens jag - skulle orkat läsa det där. Haha. Så jag sudda allt.

Anyway. Jag är galet trött. Tanken var att jag skulle jobba på mitt NK-SV redovisning. Men fastnade i "de tre musketörerna" som får tå TV just nu. Fan. Blev verkligen skittrött. Fan. Jaja, även fast jag tryckt i mig proviant som om jag inte sett mat på en vecka är jag ändå hungig. Och trött. Bajs.

Hoppas alla vill höra om mitt ointressanta liv. Puss. Bajs.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-11-21 @ 17:26:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0