181111

Hur många gånger har jag inte berättat för mig själv att jag inte ska äta godis? Gissa vad den där konstiga tjejen utan självdiciplin sitter och gör just nu. JUST DET, smaskar på en jävla dumle!!! Dåligt, dåligt, dåligt...

Men, å andra sidan har jag varit i täby och letat efter en ny vinterjacka de senaste timmarna och alla vet ju att shoppa bränner kalorier ;)
Dessutom ska jag gå 3 km med packning imorrn och på söndag samma väg tillbaka, så förhoppningsvis bränner jag lite då me (a)

Förklaring: Jag ska i helgen på hajk med mina små scouter (surprise för dej som inte visste, men jag är scout, ja) någonstans i Rönninge och det ska bli "den mysigaste hajken ever" - acording to vår ledare :P

Så ikväll blir det packa och plugga så man är fit for fight både för att sova i en stuga utan el och inte halka efter för mycket i plugget. Skulle gärna hinna sy oxå men det hinner jag nog inte. De andra ska ut ikväll men jaja, man måste ju låta de andra få sin tid i rampljuset vilket de kan nu när inte jag är med ;D u know what i mean *blink blink*

Btw inte för att det direkt intresserar någon men min mage gör konstiga ljud :S och jag är inte hungrig - som man kunde tro

btw2 min blick har fastnat - jättrjobbit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0