Min valborg

Började med att jobba i 5,5 timmar. Inte så mycket folk så det var ganska chill. Behövde inte stå i kassa jättemkt utan kunde mest torka bord och plocka disk - min favoritgöra. Och servera glass fick jag!! Okej det är det roligaste, för alla människor som är glassugna är oxå oftast väldigt glada och nyfikna på vad de får. och om man låter dem provsmaka lite och få känna sig speciella blir de ännu trevligare!

Sen åkte jag med Linda, fem baguetter och fem lådor glass (som egentlgein skulle slängas) hem till Linda. Dit kom oxå Tiger och Linnéa. Vi åt god mat och GLASS och sen åkte vi å titta på en slocknad brasa och sen träffade vi några andra av Lindas åkersbergakompisar.

Tack för tevlig kväll tjejer!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0