Hajk

Nu sitter jag troligtvis (förhoppningsvis) på färjen över till Åland för att ha cyklehajk med mina kära scouter.



För er som en vet vad en hajk är så är det helt enkelt en övernattning man gör med scouterna. Det kan vara vart som helst, när som helst och hur som helst - bara man sover över minst en natt och (fördelsaktigt) har med sig smart packning.





Bilden ovan har jag själv ritat efter en regnig vandringshajk i höstas. Anledningen till att den är ritad är för att min kamera helt enkelt dog :P

Kommentarer
Postat av: Lizzie

JAAA vilken fin bild! varför har jag inte sett denna förut?? men ser ju vem som är vem också :D daniel, jesper, du, vidar, jag, john, hihi, fett fin :)



grym hajk <3

2011-05-22 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0