Nu är det klippt!

Va hos frissan idag. Först visste jag inte alls hur jag ville ha det men sen slutade det ändå med att jag sa snelugg. Först frisören ba "aa, visst det blir säkert jättebra" för att sen när vi väl skulle klippa "asså du har ju lite lockigt hår och det är väldigt jobbigt att hålla på att fixa luggen varje dag. Vi tar den bara halvkort". Ja, så nu ser jag precis lika dan ut som innan  - bara att topparna e kortare och min lugg är halvlång (vilket inte syns). Kul. 

Men om man ska beskriva det så blev väl ändå lite "taylor momsen-style" typ

fast hon är ju mycket sötare än jag förstås...

Kommentarer
Postat av: Emil

Elin jag har inte kommenterat det än men din header är såå hiiiimla fin o mysig!!! <3 Keep it up!

2011-03-09 @ 22:44:52
URL: http://blogboyyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0