Lite lätt med panik

Nu är det panik. Om två dagar åker jag till Spanien ( OMG va skoj!!! :D Tagga till) på utbytesresa en vecka och jag har inte packar ner en endaste sak i min resväska än... GGGGGGGGGAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Vet inte vad jag ska ha på mig, ha med mig, köpa asså shit det här är PANIK!!! Och varför sitter jag då uppe med facebook fast jag vet att man inte får!?!?!!?!?!?!?!?!!??!?!?

Staden vi ska åka till heter Zaragoza (nån som varit där?) och vädret verkar bli bra väder med sol och mellan 10-17° nästan varje dag :D Tyvärr finns ingen strand men min spanjorska som jag ska bo hos verkar vara fett tagg på att åka till en pool och bada.. jaja, vi får väl se :P

 

Zaragoza ligger där "ungefär" bredvid Barcelona och snett till höger ovanför Madrid

  


Kommentarer
Postat av: lindshe

Hejsan!



Nu är tävlingen avslutad där man kunde vinna 5 st vackra vår-smycken! :)



Kika in och kolla om du blev den lyckliga vinnaren!

Om du inte hade turen med dig, så får du gärna gratulera vinnarna :)



Kram kram! <3

2011-03-16 @ 06:27:39
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0