½ dygn, 12 timmar, 720 minuter eller 43200 sekunder

Så lång tid är det kvar tills planet lyfter från Arlanda för att åka mot Barcelona! OAWOAHWAHGHAWOOHAWAGHAO!!!! Och inom denna tid ska jag hinna duscha, äta x 2, sova, åka till arlanda en timme innan, packa klart min väska och skriva lite till på bloggen samt laga min bikini... undrar hur det här kommer gå :S

Jag är så jäkla nervös. Kommer typ bajsa på mig när vi sitter där på bussen och är påväg till skolan. För att inte tala om det vackra lökringarna som kommer lysa upp hela situationen. Har lite halft panik- och packångest. Vet fortfarande inte exakt vad jag ska ta me eller ha på mig eller hur hennes famlij är eller om jag kommer kunna någon spanska. VILL INTE ÅKA!! Eller jo, det vill jag väl kanske :P



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Lycka till! =D Det går säkert bra ^^

2011-03-18 @ 08:21:24
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0