Myskvällar

Igår natt, asså natten mellan ons-tors, var det myskväll här @ my place med Rebecca, Clara och Tiger. Vi bakade cookies, kollade på youtube och kollade på gamla bilder från förritiden (typ ettan). Detta gjorde vi till ungefär klockan 4 på morgonen.

Sen vaknade väl jag vil halv 11 av att Linda smsa "hallå, är ni inte uppe än!!!??!?!?" typ. Jag tittade på Tv, tänkte att ed andra vaknar nog snart. men nej. När klockan va 12.10 gick jag ner och väckte dom :P Hahah! Gullenosar :P

Efter frukost och massa skitsnack (oups!) åkte alla hem, jag fixade mig och drog till Täby c igen där jag tog en shoppingtur me Linda. Blev massa bra saker!! <3 Sen hem till henne, mer myskväll med dans, lekpark och sång hehe... Bara lite smått om det som hände ;)

Så idag på väg hem från Linda satnnade jag i Täby c IGEN och köpte lite småsaker bara. Ska ju på födelsedagskalas hos Flajs ikväll så det passade bra...

Nej nu ska jag ut o sola i det underbara vädret innan det blir dusch och iväg till bussen för att hjälpa Flajs å förbereda ;D

Kisses!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0