my day

Hade skrivit värsta inlägget om igår och om min nya dator, men tydligen så fucka mitt internet upp sig (som alltid) så det publicerades inte ens :( Skriver om det igen någelunda ;)




Okej det började med att jag hade skrivit "det här är det första inlägget jag skriver med min nya dator".

Sen skrev jag något i stil med att vi har varit ute på stan och ätit middag för att fira Flajs på hennes 18årsdag. Det var såklart jag och Flajs, Ellinore, Gösta, Emil, Linn och Alex som käkade på en restaurang som heter Rice, ligger på Nybrogatan. Det var jättetrevligt alltihop - synd bara att inte Agda var med (haha internskämt). Anyway, väldigt trevligt^^ 

Sen fick jag inte åka till Lizzie och promenera :(


Kvällens outfit
Både jeans och tröja är nya 99 resp. 49 kostade de, väldigt bra tkr jag!

Kommentarer
Postat av: Lizzie

aooooww, vi får promenera senare nån annan dag!! :)

2011-06-22 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0