Gamla bloggen

Åhh! Har suttit och läst min gamla blogg, fy f*n va kul det va, shit hann bara med första sidan så att säga men det var skitkul ändå. Hahah! Ska defenitivt återvända för att skratta mer xP Och jäklar vad jag svor mkt och hujeda(?) mej så många problem och bekymmer jag hade då! Hahahah!

 Nu undrar ni förstås om det finns någon möjligthet att få läsa den, men tyvärr, den är lösenordsskyddad och där finns endel saker som jag lovat folk att inte lägga upp "offentligt" :/


Nej faktiskt, nu ska jag gå och lägga mig! Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: J

Sv; Gud ja, Yiruma är fantastiskt duktig! Älskar hans musik, önskar jag kunde spela piano sådär :) Men vilket sammaträffande, River Flows In You är min favoritlåt av hans låtar också! :) Hälsa gärna på igen! Kram!

2011-06-16 @ 11:21:41
URL: http://josefiinhh.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: okej då vet jag :P

allt bra med dig? :)

2011-06-16 @ 17:47:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0